TransNOC is de statuspagina over actuele storingen op onze infrastuctuur. Mochten er storingen zich voordoen dan vind je op de TransNOC pagina de huidige status en updates wanneer er meer bekend is over de aard of de duur van de storing. Zodra een storing voorbij is, dan zal dat ook op de TransNOC pagina worden gemeld.
Stel dat onze website niet bereikbaar is, dan kun je op de TransNOC pagina alsnog terugvinden wat de status is.
Storingen die specifiek jouw diensten treffen zullen altijd via e-mail worden gemeld naar het bij ons bekende e-mailadres in je account. Controleer daarvoor wel of je de ‘Onderhouds- en storingsmeldingen’ hebt aangevinkt onder Communicatievoorkeuren in ‘Mijn account’.
Mocht jouw eigen dienst niet bereikbaar zijn vanwege onjuiste configuratie, stuur dan een bericht naaronze supporters via je controlepaneel of de knop ‘Neem contact op’ onderaan deze pagina.
Vermoed je dat er een storing gaande is? Controleer dan altijd de TransNOC pagina om terug te zien of dit al vermeld staat. Uiteraard kun je bij ons ook een (netwerk)storing melden.